kinasegnapandor

Direktlänk till inlägg 21 augusti 2012

FÖRSTA INLÄGGET!! XDXDXD

Av Allis och Elin + Tiger och Peter - 21 augusti 2012 17:16

Hej!!  Hejj!!  Välkommen till våran blogg!  Ja, som sagt välkommen. Här kommer vi skriva om riktiga livet, kina, manga pandor apor O.S.V  Dom som skriver i bloggen är:

 

PandaElin

PandaAllis

Och deras MASKOT!! Panda Peter.

 

Ja, fast jag är sjuk, så jag måste sova nu, godnatt.... ATJOO!!

Godnatt PandaPeter!

Godnatt!

 

Ja, nu ska vi gå! HEJDÅ!!  HEJDÅ!!

 

 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Detta inlägg skrev jag nu. Fast för ett år sedan. Detta inlägg skrev jag 2012. Tänk om jorden har gått under när detta publicerats. Och tänk om någon framtida människa läser det här. ...

Av Allis och Elin + Tiger och Peter - 18 september 2013 07:38

Jaha, halou there! Vi har inte skrivigt för att vi har haft sjukt mycket läxor..Men vi kommer nu att börja igen. Jag sitter själv och skriver just nu, :'( . Skola om nån minut. Idag ska jag ha utvecklingssamtal >.< FYY! Men jag är rätt duktig o...

Av Allis och Elin + Tiger och Peter - 18 september 2013 07:38

Jaha, halou there! Vi har inte skrivigt för att vi har haft sjukt mycket läxor..Men vi kommer nu att börja igen. Jag sitter själv och skriver just nu, :'( . Skola om nån minut. Idag ska jag ha utvecklingssamtal >.< FYY! Men jag är rätt duktig o...


  panfaallis                                                
                                                   pandaelin ...


Heej! Här sitter vi och väntar på att reklamen till bion ska börja! Röjar Ralf. Ja, röjar ralf. Vi är jätte spända! Hoppas den är bra! Hihihihihihihi jaaa. Men medans vi väntar spelar vi lite spel på mobilen och skriver inlägg. Nu börjar reklamen, ...

Presentation


BLOGGEN OM PANDOR MANGA APOR OCH KINA!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards